Hari pertama pesekolahan 2009

Hari ini hari pertama sekolah untuk 2009, tahun ni 4 orang anak aku yang bersekolah. Along akan masuk tingkatan 1 ke SAMER rawang, Angah darjah 5 dan Along darjah 3 akan mula bersekolah di SK BTP 2 dan Uda di Pra sekolah JAIS di Sg Besar.

Along akan daftar pada 7hb nanti dan akan duduk di asarama, sk btp 2 masih belum siap sepenuhnya so untuk tempoh 3 bulan ni akan menumpang lagi di sekolah menengah btp pd sessi petang.

Kak Uda akan masuk pra sekolah JAIS kat kampung wife aku, aku memang tak nak hantar sebab jauh tapi wife aku yang nak sangat so aku benarkan la. Hari sabtu lepas dah balik ke kampung, so hari ini wife aku kat kampung lagi untuk uruskan semua bayaran sekolah tu. Kak Uda nya memang suka dapat duduk dengan atuk dan neneknya, hari2 dok tanya bila nak sekolah kampung ni... sampai naik jemu plak nak menjawab nya :-)

Pagi ni angah dan alang akan ke sekolah agama, petang akan ke sekolah kebangsaan.

0 comments:

maharajavideo.com